Katana motor
Katana logo

Teljesítményre tervezve, izgalmakra építve

A GSX-R1000 egyet jelent a teljesítménnyel, megbízhatósággal és a tiszta motorozási élménnyel. Olyan teljesítményt nyújt, amely világszerte számtalan győzelmet hozott superbike, superstock és hosszútávú versenyeken. A modell 2001-es bemutatása óta nem kevesebb, mint 15 FIM Endurance Világbajnoki címet nyert. A GSX-R-ben közvetlenül tetten érhető, ahogy a moto gp, superbike és endurance világbajnokságon alkalmazott technológiák leszivárognak a szériagyártású motorba.

TEST DRIVE

Acest model este momentan INDISPONIBIL pentru test drive.

INFORMAȚII DESPRE STOC

Acest model pentru moment NU ESTE ÎN STOC.

FINANȚARE

Solicitați o ofertă pentru model.

CALCUL
CATEGORIE PERMISA
AN2026
HAMAROSAN
HENGERŰRTARTALOM
999,8cm3
TELJESÍTMÉNY
145kW195HP
NYOMATÉK
110NM
ÜLÉS MAGASSÁGA
825mm
ÜZEMANYAGTANK
16l
MENETKÉSZ TÖMEG
203kg
3 / 11
DESCOPERĂCULORILE

VARIANTE DE CULOARE

Pearl Vigor Blue / Pearl Tech White (C6F)

*Specificațiile afișate în vizualizarea 360° pot fi modificate oricând de către Suzuki, fără o notificare prealabilă.

ISMERD MEG AZ

ERŐFORRÁST

  • Győzelemre született

    Gondosan megtervezett kompakt motor

    A GSX-R1000R nagy teljesítményű, 999,8 cm³-es, négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC vezérlésű soros négyhengeres motorja nem egyszerűen a GSX-R család legerősebb és legjobban gyorsuló erőforrása. Úgy terveztük, hogy minden vezetési körülmény között optimálisan teljesítsen – akár versenypályán, akár közúton –, miközben megbízhatóságot és győzelemre esélyes teljesítményt nyújt, ami hozzájárult a GSX-R1000R hírnevéhez az endurance versenyek világában.

  • SR-VVT

    Suzuki Racing Variable Valve Timing

    Eredetileg versenycélokra kifejlesztve, a Suzuki Racing (SR-VVT) rendszer az új szívó oldali vezérműtengely-lánckerékbe és a hozzá kapcsolódó vezetőtárcsába van beépítve. A rendszer 12 acélgolyót használ, amelyek ferde radiális hornyokban helyezkednek el a lánckerékben, valamint egyenes hornyokban a vezértárcsában, amely közvetlenül a vezérműtengelyhez kapcsolódik.

     

    Magas fordulatszámon a centrifugális erő hatására a golyók kifelé mozdulnak, aminek következtében a hornyok eltolódása elforgatja a lánckerék pozícióját a vezérműtengelyen, így késleltetve a szívószelepek nyitását. Ez a megoldás jelentősen növeli a magas fordulatszám melletti teljesítményt anélkül, hogy a közepes vagy alacsony fordulatszámon leadott nyomaték rovására menne.

  • Átdolgozott

    Vezérműtengelyprofilok és vezérműlánc

    A szívó- és kipufogó oldali vezérműtengely profilját optimalizáltuk annak érdekében, hogy egyszerre valósítsák meg a motor teljesítményére vonatkozó fejlesztési célokat és az Euro 5+ károsanyag-kibocsátási előírásokat. A maximális szelepemelés nem változott, azonban a szelep összenyitást csökkentették.

     

    Emellett az új, szélesebb vezérműlánc csökkenti a súrlódási veszteséget, ehhez igazodva a vezérműlánckerekek is megújultak.

  • Ride-by-Wire

    Fojtószelep-házak

    Az elektronikus vezérlésű fojtószelepházak segítenek az alapjárati fordulatszám szabályozása és a teljesítménykarakterisztika közötti megfelelő egyensúly elérésében, emellett kialakításuk hozzájárul az Euro 5+ károsanyag-kibocsátási előírások teljesítéséhez is. Az új fojtószelepházak könnyűek és kompaktak, ráadásul a korábbinál is nagyobb átmérőjűek (48 mm a korábbi 40 mm helyett), ami tovább növeli a motor teljesítményét. Mindegyik fojtószelep-ház egyetlen pillangószeleppel rendelkezik, amelyet egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer irányít. Minden hengerhez két ultra-􀋸nom porlasztású üzemanyag-befecskendező tartozik: Az elsődleges befecskendező meredek szögben, közvetlenül a fojtószelepházban helyezkedik el, és folyamatosan működik, amíg a motor jár. A második, úgynevezett Top Feed Injector (TFI) – amely magasabb fordulatszámon lép működésbe – a légszűrőház tetejébe van beépítve, közvetlenül a fojtószelepházak szívótölcsére fölé. A levegő a fojtószelep-házakhoz új, egyfokozatú tölcséreken keresztül jut el (az 1-es és 4-es hengereknél). A tölcsérek módosított formája fokozza a teljesítményt a felső fordulatszám tartományokban.

ISMERD MEG AZ

ELEKTRONIKUS VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZERT

S.I.R.S.

S.I.R.S.

ELEKTRONIKUS VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZERT

A Suzuki fejlett elektronikus vezetőtámogató rendszerei segítenek, hogy a vezetési stílusodhoz legjobban illő beállításokat válassz, így könnyebben és magabiztosabban irányíthatod motorodat, miközben teljesen a vezetésre koncentrálsz. Az új GSX-R1000R még kezelhetőbb, kiszámíthatóbb és kevésbé fárasztó a S.I.R.S.-nek köszönhetően, így nagyobb önbizalmat ad, és segít, hogy még jobb motorossá válj.

Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)

Inertial Measurement Unit (IMU)

Smart TLR

Launch Control – Rajt segéd

Kétirányú Gyorsváltó Rendszer

Motion Track fékrendszer (kanyar-ABS)

Slope Dependent Control System

Suzuki Easy Start System

Alacsony fordulatszám asszisztens

ISMERD MEG A

DESIGN-T

  • Optimalizált

    Aerodinamika

    A GSX-R1000R kiemelkedő, letisztult aerodinamikai teljesítményéről ismert, amelyet alapos szélcsatorna és versenypálya tesztek során fejlesztettünk ki. A műszaki adatok mellett ebben jelentős szerepet játszottak a tapasztalt tesztelők és versenyzők visszajelzései is.


    Ezen stabil alapokra építve, az első idomhoz elérhető opcionális új légterelő szárnyak (winglet) irányítják a légáramlást és nagy sebességnél leszorítóerőt termelnek, tovább növelve a stabilitást, valamint segítenek megakadályozni az első kerék felemelkedését kigyorsításkor.

     

    A minőségi, Japánban gyártott száraz karbonból készült légterelő szárnyak (winglet) méretét és formáját hosszú kísérleti fejlesztési és tesztelési folyamat eredményeként optimalizálták úgy, hogy maximális leszorítóerőt biztosítsanak anélkül, hogy a kezelhetőséget rontaná. Ezek a wingletek alapvetően megegyeznek azokkal, amelyeket a Team SUZUKI CN CHALLENGE használt a 2024-es Suzukai 8 órás versenyen.

  • Első

    LED Világítás

    A GSX-R1000R erős LED fényszórója egymásra helyezett tompított és távolsági fényszóró elemekből áll, ahol a tompított fény van felül. Ez a keskeny, kompakt kialakítás nemcsak az aerodinamikát javítja, hanem hozzájárul a motor agresszív, éles arcvonásaihoz is. Az első LED indexek vékony, rúd formájú házakban kaptak helyet, amelyek a burkolat oldalából nyúlnak ki. A LED helyzetjelzők a SRAD légbeömlők felett, a fényszóró két oldalán helyezkednek el, még karakteresebbé és izgalmasabbá téve a motor megjelenését.

  • Hátsó

    LED Világítás

    A hátsó LED kombinált helyzetjelző és féklámpa függőleges elrendezésű, ami illeszkedik a hátsó éles, karcsú vonalvezetéséhez.

  • LCD

    Műszerfal

    A műszerfal LCD kijelzővel rendelkezik, amely jól olvasható információkat ad valós időben a motor állapotáról, és folyamatosan tájékoztat a beállított rendszerekről is. A GSX-R1000R új, könnyebb és kompaktabb lítium-ion akkumulátort használ, amely stabil feszültséget biztosít még terhelés alatt is. A HY battEliiy P-sorozatú indítóakkumulátor jelentős előrelépés a motorkerékpár akkumulátor-technológiában: kiemelkedő megbízhatóságot, tartósságot, gyors indíthatóságot és hosszú élettartamot kínál minimális önkisüléssel.

ISMERD MEG A

VÁZAT ÉS A FELFÜGGESZTÉST

 

Könnyű

Könnyű

Karcsú és fürge

A GSX-R1000R vázát számtalan motoros vitte már nemzeti és világbajnoki címekig szerte a világon. A Suzuki mérnökei azonban sosem ültek a babérjaikon, hanem folyamatosan fnomították és továbbfejlesztették a vázat, hogy még inspirálóbbá tegyék a motorozást, és megadják a versenyzőknek és utcai motorosoknak azt a magabiztosságot, amely a győzelemhez kell.

A váz a győzelem kulcsa

Bevált Showa futómű

Brembo tárcsák és radiális féknyergek

Bridgestone RS11 Radiál abroncsok

DESCOPERĂTEHNOLOGIILE
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép
Kiegészítő kép

Faceți clic pe pictogramă pentru mai multe informații.

DESCOPERĂSPECIFICAȚIILE TEHNICE
MOTOR
ŞASIU
DIMENSIUNI ȘI GREUTATE
INSTRUMENTE ȘI ELECTRONICĂ

Calculul se bazează pe condițiile de măsurare a emisiilor de gaze de eșapament din cadrul ciclului de testare a motocicletelor la nivel mondial (WMTC). Consumul real de combustibil și autonomia pot diferi de valorile de mai sus, în funcție de anumiți factori.

NOTĂ Imaginile de pe site au doar scop ilustrativ. Produsul prezentat în imagini poate diferi în ceea ce privește aspectul, echipamentul tehnic, caracteristicile și culoarea față de produsul în cauză. Suzuki își rezervă dreptul de a modifica conținutul tehnic fără o notificare prealabilă. Nu ne asumăm nicio răspundere pentru erorile sau omisiunile din descrieri. Pentru informații complete, vă rugăm să contactați dealerii noștri.

  • 6,99%-os THM

    Álmaid megvalósítása csupán egy karnyújtásnyira van tőled, hiszen most kedvező feltételekkel  juthatsz hozzá kedvenc Suzuki motorkerékpárodhoz.

    MAI MULT
    Katana ajánlat
Háttérkép

Găsește-ți stilul

SUZUKI

Dealeri

Nu doar citiți despre super-motocicletele pe care le producem, ci încercați-le și la unul dintre dealerii noștri cei mai apropiați de dumneavoastră.

Arată dealeri

Urmăriți-ne și pe platformele noastre sociale!

Suzuki logó
2025 Toate drepturile rezervate.
Verificați întotdeauna cu distribuitorul dumneavoastră, nu putem accepta reclamații din cauza greșelilor de scriere.